fbpx
Breaking News
Тиждень тому, коли знову стало ясним до цього багато днів похмуре небо, вони переставили своє стареньке ліжко до вікна. І тепер лежали, 90-річний старий і 89-річна стара, загорнуті у ковдру, темряву і ледь чутне дихання одне одного. І ось -заговорили. Інакше, не так, як говорили раніше. Про те, що ніколи ще не було сказане в голос.
Магазинного більше не схочеться! Ділюся власним перевіреним рецептом малосольного оселедця, який найкраще смакує до картоплі. Ні оцет, ні олія для маринаду не потрібні. Цей рецепт малосольного оселедця давно зберігається у сім’ї, він дуже простий, а рибка виходить набагато смачніша від магазинної, та ще й дешевше.
Тaкий салатик подають в багатьох ресторанах. І вiн коpистується великим попитом. Незвaжаючи на те, що це рестoранна страва, салат простий у приготуванні і з найдоступніших продуктів
Деякий час назад, для того, щоб підвищити власну самооцінку, я завів кoхaнку, з якою проводив весь вiльний чaс: Прoчитайте і зaдумайтeсь!
Притча: яk гроші впливають на погляд життя. Цe сaме тe, щo вaрто знати кoжному
Курйози
Газета Telegraph передчасно оголосила мeртвим чоловіка королеви Єлизавети

Представники Daily Telegraph поки ніяк не прокоментували ситуацію, передає Сегодня.

Британська газета Telegraph помилково повідомила на своєму сайті про смeрть 96-річного чоловіка королеви Великої Британії принца Філіпа.

Автор видання Guardian Ріаннон Косслетт в своєму мікроблозі в Twitter опублікувала посилання, що веде на матеріал Telegraph про смeрть принца. “НЕ ВИПУСКАТИ НЕ ВИПУСКАТИ НЕ ВИПУСКАТИ Принц Філіп, герцог Единбурзький, помeр у віці XX років”, – говорить заголовок опублікованого посилання.

Читайте також: В Києві «поховали» живого депутата: з’явилось моторошне відео

Примітка під заголовком підкреслює, що новина повинна стати головною. По всій видимості, видання помилково опублікувало заготовлений текст на випадок справжньої смeрті члена королівської сім’ї. Однак при відкритті посилання з’являється стаття про останій вихід Філіпа в світ. При введенні відповідного пошукового запиту в Google також видається посилання на матеріал про oнчину принца.

Журналістка Guardian іронічно назвала публікацію “королівським провалом”.

Представники Daily Telegraph поки ніяк не прокоментували ситуацію.

Related Post