Курйози
Ведучий американського каналу помилково оголосив про смерть Хілларі Клінтон

Джо Торрес, ведучий американського каналу ABC7, з невідомої причини почав випуск новин зі «термінового повідомлення про смерть Хілларі Клінтон»

При цьому в ту ж хвилину він повідомив, що лікарі діагностували у кандидата в президенти запалення легенів, і продовжив обговорення стану здоров’я Клінтон з напарницею по ефіру, ніяк не пояснивши заяву про смерть політика. Телеканал інцидент не коментував.

Запис конфузу опублікував сайт Mediaite, зазначивши, що ведучий доставив чимало неприємних емоцій прихильникам кандидата від демократів, які дивилися вечірній випуск новин.

Сайт також на всяк випадок нагадав: Хілларі Клінтон жива, що підтверджує її поява на публіці.

Читайте також:ВЧИТЕЛЬКА ЗАПРОПОНУВАЛА ПОЛІЦЕЙСЬКОМУ ОРАЛЬНИЙ СЕКС ЗАМІСТЬ ШТРАФУ

Джерело.

Related Post