fbpx

Свекруха  у мене незаміжня, вона трохи допомагає зовиці Олі з двома дітьми, бо та теж без чоловіка, а в іншому Майя Олексіївна живе для себе, у своє задоволення. Ми з Андрієм і дітьми зібралися в Туреччину. – Візьміть путівку і на мене з дітьми Олі, полетимо з вами, відпочинемо разом, а я вам і з вашими дітьми допомагатиму, всіх чотирьох няньчитиму, – запропонувала свекруха

Свекруха  у мене незаміжня, вона трохи допомагає зовиці Олі з двома дітьми, бо та теж без чоловіка, а в іншому Майя Олексіївна живе для себе, у своє задоволення. Ну, має право вона ще молода, роботу має хорошу.

Місяць тому Ми з Андрієм і дітьми зібралися в Туреччину, нарешті співпали відпустки.

– Візьміть путівку і на мене з дітьми Олі, полетимо з вами, відпочинемо разом, а я вам і з вашими дітьми допомагатиму, всіх чотирьох няньчитиму, – запропонувала свекруха.

– А чого б ні? Мама дійсно нам допоможе, та і племінники відпочинуть, бо у Олі немає можливості їх звозити.

Я зітхнула, з двох причин. Перша – хотілося відпочити лише своєю родиною, друга – це означало, що за відпочинок Майі Олексіївни і дітей зоввиці заплатимо ми. Але нічого проти я не могла сказати, бо путівку купував Андрій. І я змирилася.

Отже, Майя Олексіївна напросилася з нами на море, прихопивши ще дітей Олі і запевняючи, що буде допомагати з дітьми, щоб ми з андрієм краще відпочили.

Але уявіть: за десять днів свекруха не допомогла мені толком жодного разу! Як виявилося, вона летіла в першу чергу відпочити самій, а я перетворилася на весь цей час на маму чотирьох дітей. Як вам? Я людина дуже спокійна, мирна і тактовна, мені будь-який мир кращий за конфлікт, але цен вже і я ледве трималася.

У перший вечір, коли ми прилетіли на місце, я вирішила розміститися, помити своїх дітей, перекусити і лягати спати. Та Майя Олексіївна заявила, що хоче зануритися, уточнила, куди йти і пішла, залишивши з нами дітей чоловікової сестри. Телефон свекруха залишила в номері отелю. Ми з Андрієм прочекали її приблизно до півночі, а потім просто заснули.

Прийшла свекруха під ранок, завалилась спати. Сенсу її будити я не бачила, тому зібрала всіх дітей і пішла на пляж. Самій, звичайно, викупатися майже не вийшло, зате діти наплескалися і накупалися досхочу.

На обід ми повернулися в готель, Майя Олексіївна вже не спала, але лежала з таким видом, який промовисто говорив: рятуйте! Отже, вечір свекруха провела гарно… Довелося шукати їй таблетки від голови і носити воду.

Свекруха вибачилася за свою поведінку і пообіцяла, що більше так не буде. Я все розумію, жінка вирвалася на відпочинок, тому вирішила не ображатися.

У другій половині дня на пляж вона з нами не пішла, оскільки ще недобре себе почувала. А коли ми повернулися, Майі Олексіївни в номері не було, але цього разу хоч телефон взяла.

Андрій подзвонив, з’ясував, що вона пішла прогулятися і ввечері повернеться. Але вона не прийшла ні об 11, ні о 12 годині, на дзвінки відповідала, обіцяла бути, але все не йшла. Я вклала дітей і ми теж лягли спати. Коли вона прийшла, я не чула.

Наступного ранку Майя Олексіївна все-таки пішла з нами на пляж, правда від неї було більше проблем, ніж користі. Вона примудрилася щось не те з’їсти, тому майже весь час провела в туалеті найближчого кафе.

Розписувати всі десять днів я не бачу сенсу, думаю, тут все вже зрозуміло. За підсумком – я нормально скупалася всього один раз і один раз ми з’їздили на екскурсію містом, хоча планувалося набагато більше поїздок: в зоопарк, в парк розваг, не кажуче вже про те, що ми з Андрієм мріяли вдвох сходити хоч раз у ресторан чи в клуб! Та де там! Ми ж батьки чотирьох дітей, а мама Андрія розважається у своє задоволення. Весь час свекруха десь з кимось проводила час або відходила від своїх гуляночок.

На спроби її присоромити, вона огризалася, що не рабиня і так нам нормально допомагає. До кінця поїздки ми посварилися остаточно. Більше ніяких справ з нею я не матиму, так і сказала Андрієві. Не треба мені більше такої допомоги.

Адже насправді я не відпочила, тому що займалася завжди дітьми. Хоч вони і були іноді з дитячими аніматорами, але це всього годину-дві на день та і не щодня, а всю решту часу ними займалися ми з чоловіком, переважно я.

Якби знала, що так буде, то відразу б стала в позу і погодилася на пропозицію Майі Олексіївни.Чоловік звичайно зрозумів, що я засмутилася від поїздки, та і сам був не в захваті від маминих фокусів. Але все ж таки головне, що діти накупалися, позасмагали, поїли фруктів і добре провели час. А з приводу свекрухи – вийшов прекрасний урок нам з Андрієм на майбутнє.

Передрук без посилання на Ibilingua.com. заборонено

Фото ілюстративне, з вільних джерел, pexels

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями на Facebook!

You cannot copy content of this page