fbpx
Суспільство
Михайло Подоляк пояснив, чому “Прямий”, “Еспресо” та “5 канал” відключили від ефіру: транслювали “дуже самозакохану” людину

Михайло Подоляк пояснив, чому “Прямий”, “Еспресо” та “5 канал” відключили від ефіру: транслювали “дуже самозакохану” людину.

Радник глави Офісу президента Михайло Подоляк в інтерв’ю LB.ua, яке вийшло 30 травня, заявив, що відключення від ефіру телеканалів “Прямий”, “Еспресо” та “5 канал” – це питання “єдиної інформаційної політики під час війни”.

Журналіст, питаючи причин такого кроку, зазначив, що ці канали “лояльні” до п’ятого президента і нардепа від “Європейської солідарності” Петра Порошенка.

Він також нагадав Подоляку, що ці канали частково транслювали єдиний телемарафон.

“Частково – так, а частково транслювали людину, яка дуже самозакохана. У нас багато нарцисів, я розумію, у нас політика побудована на нарцисизмі як такому. До речі, це питання, знову ж таки, професійної якості інформаційного простору України. Так от, ця людина, Закохана у себе, скажімо, власник, опосередкований власник каналів. А я не дуже розумію, навіщо під час війни цю самозакоханість, усі свої там якісь наративи продавати у такому вигляді, у рамках єдиної інформаційної політики”, – відповів Подоляк.

На заперечення, що можна також говорити про “нарциси”, що з’являються в ефірі марафону, Подоляк заявив, що Порошенко “завдає шкоди”, яка нібито набагато більша.

“Коли ти просто продаєш себе, тому що хочеш монетизуватися на певному рівні, – це одна річ. Так, це непрофесійно, але це маленька шкода. А інша справа – коли ти все ще ніяк не можеш змиритися з тим, що програв. І для того, щоби якось компенсувати, підсвідомо можеш піти на будь-які руйнівні інформаційні…” – сказав Подоляк, не закінчивши речення.

Нагадаємо, після підписання відповідного указу “5 канал”, “Еспресо” та “Прямий”, які до цього не брали участь у проекті “UАразом”, змінили ефір та приєдналися до проекту. Проте 5 квітня канали відключили із цифрового ефіру Т2, а замість них запустили трансляцію національного телемарафону.

У Держспецзв’язку повідомили, що канали відключили від мовлення за рішенням Ради національної безпеки та оборони.

Передрук без посилання на Ibilingua.com. заборонено.

Фото ілюстративне, з відкритих джерел.